НАВАНТАЖУВАЧ ФРОНТАЛЬНИЙ ДЛЯ МТЗ ДУБOK-12 (ДУБОК-12.44)
Ціна: від 130 700 грн.
- навісне обладнання кріпиться за допомогою рамки EURO;
- унікальність конструкції допомагає зберігати орієнтацію інструменту при русі;
- вантажопідйомність – 1,2 т;
- максимальна висота розвантаження – ДубOk 12 – 4 м; ДубOk 12.44 – 4,4 м;
- навантажувач важить 760 кг;
- управління здійснюється від трьох секцій гідророзподільника трактора або ж джойстиком.
Наші переваги: швидкозємность, ідеальна кінематика стріли, EURO рамка, жорстке кріплення підрамника до заднього мосту.
Комплектація: без джойстика, з джойстиком на 2 секції, з джойстиком на 3 секції.
Доставка, гарантія, готівковий і безготівковий розрахунок.
Підходить для тракторів – МТЗ-80, МТЗ-82, МТЗ-892, МТЗ-920, МТЗ-921, МТЗ-1025.
Навантажувач фронтальний швидкоз’ємний ДубOk-12.44 (проект 2020 року) є модифікацією навантажувача ДубOk-12 (проект 2015 року). Він встановлюється на колісні трактори сімейства МТЗ та аналоги. Зберігши основні переваги навантажувачів першого покоління, в новій моделі передбачена збільшена до 4,4м висота розвантаження, напівавтоматичне закриття рамки EURO та інший механізм приєднання стріли.
Швидку і зручну зміну обладнання забезпечує рамка EURO. Завдяки напівавтоматичному закриттю, нема потреби виходити з трактора для замикання механізму рамки: при зачепленні за верхні вуха ковша та повороті рамки на себе, спрацьовує механізм замикання нижніх вух.
Навантажувач має такий же обсяг ковша, як і великі машини, але менші габарити, що дозволяють використовувати такі механізми в різних умовах, у тому числі і на невеликих майданчиках. Техніка такого типу може бути колісної та гусеничної. За допомогою ковша як базового навісного елемента, можна здійснювати з високою продуктивністю і мінімальними затратами завантаження різних сипучих матеріалів:
• піску;
• снігу;
• зерна;
• борошна;
• щебеню;
• комбікорму;
• силосу;
• вугілля і т. п.
Багатофункціональність такої компактної спецтехніки дозволяє використовувати її в різних галузях господарства:
• агропромислових холдингах і невеликих фермерських господарствах;
• комунальній сфері;
• складах і терміналах;
• лісовій галузі;
• транспорті;
• цивільному і дорожньому будівництві;
• плодоовочевих базах і ринках.
Великий попит на недорогі і рентабельні у використанні багатофункціональні навантажувачі фронтального типу, змушує зарубіжних і вітчизняних виробників пропонувати широкий модельний ряд такого навантажувального обладнання. Великою популярністю користуються такі відомі бренди, як:
• Caterpillar (США);
• Hitachi, Kawasaki (Японія);
• SDLG, XCMG, FOTON (Китай);
• Амкодор (Білорусь);
• ЗАТ «Орел Навантажувач», ЧСДМ ЗАТ (Росія).
На тлі зарубіжних аналогів фронтальний навантажувач Дубовицького виробництва істотно виграє за ціною і вартості технічного обслуговування в ході експлуатації. Запчастини на цю спецтехніку завжди можна придбати за нижчими цінами, а термін служби її в багатьох випадках довше, ніж у зарубіжних брендів.
Широкий модельний ряд і різноманітність сфер застосування дозволяють ділити таку спецтехніку на групи в залежності від технічних характеристик і конструктивних особливостей. За типом шасі фронтальний навантажувач може бути колісним або гусеничним. Використання різних видів залежить від особливостей ґрунту. Колісні моделі призначені для дорожнього покриття з твердою поверхнею. Машини на гусеничному ходу застосовуються на м’яких і нестійких грунтах. Гусениці не тільки забезпечують хорошу прохідність по м’яких грунтах, а й підсилюють стійкість техніки під час її роботи.
Застосування гусеничних моделей багато в чому обмежена необхідністю купівлі додаткового устаткування для їх транспортування на великі відстані. Вантажно-розвантажувальні роботи на м’яких грунтах доводиться виконувати в менших обсягах, ніж на твердих дорожніх покриттях. Через це, а також за рахунок хорошої маневреності та простоти транспортування, навантажувачі автомобільного типу користуються більшою популярністю, ніж гусеничні.
Фронтальні навантажувачі найчастіше класифікують за їх вантажопідйомності на наступні групи:
• міні-навантажувачі, мають вантажопідйомність від 300 кг до 2 000 кг;
• спецтехніка малої і середньої вантажопідйомності, що володіє вантажопідйомністю від 2 000 до 5 000 кг;
• машини з високою вантажопідйомністю, здатні витримувати вагу від 5 000 кг і вище.
За типом і потужності двигуна, від якого залежить продуктивність навантажувачів, їх ділять на:
• бензинові;
• дизельні;
• електричні;
• газові.
На сьогоднішній день найпопулярнішим є фронтальний навантажувач з двигуном внутрішнього згоряння, який може працювати на бензині, дизелі або газі. Моделі з електричним двигуном коштують дорожче і мають обмежені можливості експлуатації, бо вимагають постійної підзарядки акумуляторів і поки мають меншу потужність.
Фронтальний навантажувач на МТЗ користується великим попитом в сільському господарстві, незамінний при виконанні вантажно-розвантажувальних робіт, затребуваний в комунальній сфері, використовується в будівництві для проведення земляних робіт, на ньому зручно переміщати на невеликі відстані вантажі. Виготовляється така багатофункціональна і недорога спецтехніка в Україні на Дубовицькому заводі сільгосптехніки.
Це недороге і зручне у використанні обладнання, яке вирізняється широкою модельною лінійкою. Дубовицький завод сільгосптехніки пропонує навантажувачі ДубOk-12, створені на базі трактора МТЗ за доступними цінами з можливістю придбання такої техніки споживачам з різним бюджетом.
Фронтальний навантажувач на МТЗ включає в себе гідравлічну керовану раму і великий набір знімних насадок. На таку машину можна за лічені хвилини надіти необхідні для роботи знімні інструменти:
• ківш;
• вантажопідйомний гак
• вила;
• колодозахвати тощо.
Навісний інструмент фіксується одним рухом руки за допомогою замикання спеціального замка. Для захисту машини від перевантажень встановлений спеціальний клапан, за допомогою якого скидається надлишковий тиск. За паралельний підйом знімних механізмів відповідає спеціальний механічний паралелограм. На такому фронтальному навантажувачі гідропідйомник встановлюється без використання додаткового дорогого обладнання, що робить цей механізм конкурентоспроможним за ціною і зручним в експлуатації. Роботу гідропідйомника без люфту забезпечує спеціальне клинове з’єднання його з несучою рамою.
Виробник пропонує навантажувачі на базі МТЗ різної модифікації, починаючи з моделей 82, закінчуючи останніми модифікаціями 1025.
Фронтальний навантажувач на МТЗ – яскравий приклад оптимального співвідношення ціни і якості. Це багатофункціональна спецтехніка, яка легко агрегується з різним навісним обладнанням, що істотно розширює сферу її застосування. Використовуючи один такий навантажувач з комплектом насадок, можна:
• виконувати з високою продуктивністю земельні роботи,
• скиртувати сіно,
• очищати дорожнє полотно від снігових заметів в зимовий час.
Виробник пропонує великий вибір навісного обладнання в комплект до фронтального навантажувача на базі МТЗ:
• відвал з захватом;
• вантажні вила;
• вантажні вила з притискним пристроєм;
• стандартний ківш;
• ківш збільшеної модифікації;
• захват для силосу;
• захват для рулонів сіна.
Покупець такої спецтехніки може сам підібрати до навантажувача набір необхідних йому знімних інструментів, які дозволять максимально ефективно використовувати вантажно-розвантажувальну техніку. Така багатофункціональність користується попитом не тільки у малому бізнесі, а й серед компаній середнього розміру. Зручна і проста в експлуатації і не вимагає складного технічного обслуговування мінська спецтехніка виправдовує очікування свого власника, дозволяючи істотно підняти продуктивність і скоротити обсяг неефективної фізичної праці.
До безперечних переваг техніки ДубOk-12 слід віднести якість збірки і довговічність. Навантажувач на базі колісного трактора не вимагає великих витрат на технічне обслуговування і поточний ремонт. Така техніка нечасто ламається при своєчасній заміні запчастин і витратних матеріалів, а деталі для неї коштують недорого і завжди є в наявності.
Завдяки міцності механізму та низьким витратам на ремонт, таке обладнання практично не простоює через поломки і завжди готове до виконання різних робіт зі змінними насадками. Навантажувач добре маневрує і може використовуватися навіть в умовах обмеженого простору.
Дана модифікація створена на платформі колісного трактора МТЗ 82.1-83. Вона універсальна і може використовуватися також з тракторами модифікації МТЗ-80, МТЗ-892, МТЗ-920, МТЗ-921, МТЗ-1025
Навантажувач даного виду здатний виконувати наступні роботи:
• розвантажувати і завантажувати вантаж, виконуючи його транспортування на незначні відстані;
• скиртувати сіно і переміщати створені скирти;
• засипати траншеї і ями.
Базовий комплект покупець може сформувати сам. У нього входять:
• ківш для сипучої продукції;
• вантажні вила;
• вила для скиртування;
• вила з притиском;
• захват рулонно-гейферний;
• рулонний захват;
• відвал;
• ківш збиральний для снігу;
• гак для підйому вантажу.
Такі насадки можна придбати і без навантажувача для оснащення вже купленої спецтехніки.
Навантажувач даної модифікації добре агрегується з трактором МТЗ і схожими на нього моделями. Це універсальний варіант, що відрізняється прийнятною потужністю і великим набором навісного обладнання. У комплект до нього можна придбати:
• вантажні вила;
• вила з притиском;
• ківш більшого обсягу;
• відвал з захватом.
Управління здійснюється за допомогою ручної гідравліки. Машина під час виконання операцій рухається зі швидкістю 8 км / год і може піднімати вантажі вагою до 1,2 т. Швидкість при звичайному русі становить 20 км / год.
Найчастіше навантажувачі такого типу використовуються в сільському господарстві. Можливість купувати недорогу спецтехніку безпосередньо у її постачальників дозволяє українським аграріям раціонально вкладати кошти в технічне оснащення своїх господарств.
Фронтальний навантажувач КУН ДубOk-12 можна придбати у виробника. Це дозволяє істотно економити тим покупцям, у яких є трактори потрібного типу.
Устаткування має низку незаперечних переваг:
• фронтальний навантажувач КУН має великий набір навісних інструментів;
• його можна використовувати з тракторами різних моделей;
• навісне обладнання для широкого ряду тракторів;
• має високу надійність, доведену на практиці;
• технічне обслуговування такого навантажувача обходиться недорого.
Зовні навантажувач має вигляд стріли в формі бумеранга. Вона рухається за допомогою чотирьох гідравлічних циліндрів. Два з них здійснюють рух вгору і вниз, а два інших регулюють кут нахилу ковша. Ця конструкція розташована на гідравлічному шасі. На навантажувач КУН ДубOk-12 можна прикріпити знімне обладнання різного типу, ефективно застосовуючи його для виконання найрізноманітніших робіт.
У комплект до такого фронтального навантажувача виробник пропонує наступні навісні інструменти:
• ковші місткістю від 0,6 до 1,8 м ³;
• вила для навантаження;
• вилкове обладнання для вантажів на піддонах;
• грабельну решітку для перевезення сіна;
• колодозахвати;
• вилковий пристрій;
• захват для вантаження тюків і рулонів.
Вибравши відповідну модель, можна придбати за доступною ціною надійне і недороге обладнання, яке зможе виконувати різні види робіт.